CLICK!

Dag 1: Bild på mig och 5 speciella fakta
Dag 2: En familjemedlem
Dag 3: En gammal bild
Dag 4: Typ av killar jag faller för
Dag 5: Bild på mig och mina bästa vänner
Dag 6: En vårbild
Dag 7: Detta gör mig glad
Dag 8: Tokigt
Dag 9: Kärlek
Dag 10: Vad jag alltid har i min väska
Dag 11: Mitt beroende
Dag 12: En sommarbild
Dag 13: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 14: Bild på mig som är tagen av ngn annan
Dag 15: Nyaste bilden på mig själv
Dag 16: Bild från mitt favoritminne
Dag 17: Detta saknar jag
Dag 18: En bild på mig för 1 år sedan
Dag 19: En dålig vana
Dag 20: Min första kärlek

Börjar sedan då ja "ork" :P

Frissan imrn kl. 11 :) (Y) får si va e blir fö frisyr då :)

hoppas pappa slipper hem imrn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0