Dag 22 – Det här upprör mig

personer som man faktist litat på men i slutändan bara är stora rövhål!Lördagen började vid Johan, sedan en 8 tiden bar det av mot Jeppis/Dansgalan med Heidi, Emma och Jeanette!
grymt bra kväll!! yrade no åpå fram och tillbaka, ut och in hela tiden, jag och Michaela minglade med helt okända personer, låg på dansgolvet å mer än så får int ni vet om vårat äventyr men sedan då klockan slog 2 började vi söka oss hemåt, efterfesten hos Johan slutade med sovkalas så då va de lika bra att söka sig hemåt! Vaknade kl.3 på söndagen, åt, satt och halvsovde framför datorn tills jag for till Becca, kollade på friends, började känna mej lite halvkonsti och då jag kom hem hade jag 38 graders feber.....

ehe ehe jååå.... about that....


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, du haar ju int brist på sjölvförtroend iallafall :P

2011-11-07 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0